Wat doen wij?
RQCC is op zowel de Business-to-Business als op de Business-to-Consumer markt actief.
Met een goede organisatie en gemotiveerd personeel zorgt de telefoonservice van RQCC voor een verhoging van het rendement uit al jouw klantcontact.
Inbound telefoonservice
Met de PAT inbound telefoonbeantwoording van RQCC ben jij altijd optimaal bereikbaar.
Onze ervaren medewerkers staan jouw relaties adequaat en klantgericht te woord.
Jouw 'eigen' medewerker op afstand neemt orders aan, verstrekt informatie, plant
afspraken in of verbindt gesprekken aan je door. Precies zoals jij dat wilt. Uiteraard ontvang
je direct na afhandeling een gespreksnotitie per email.
Outbound telefoonservice
Of het nu gaat om een sales campagne gericht op particulieren of bedrijven, een enquête
of (bezoek) afspraken, je bent bij RQCC aan het goede adres. Samen met jou richten we
de best converterende campagne
in. Dit alles uiteraard binnen de huidig geldende wet- en regelgeving.
Klantgericht klantencontact
Ben je op zoek naar maatwerk in het uitvoeren- of opvangen van jouwklantencontact?
Zoek je maatwerk waarbij wij samen met jou de beste oplossingen creëren?
Dan ben je bij ons aan het juiste adres.
Geen grote belzalen, maar een klein -beheersbaar- team; daarmee staat RQCC garant
voor de hoogst mogelijke kwaliteit en continuïteit van al jouw klantcontact.
Kwaliteit & Duidelijkheid
Wat is kwaliteit voor jou? Voor RQCC is het eenvoudig: duidelijke communicatie via korte lijnen, zodat van tevoren vast staat welk klantcontact op welke manier wordt overgenomen.
Klip en klaar, zonder haken en ogen.